Everything Is Personal
S1, E1: After a stint in Afghanistan, Officer Jenn Penton patrols Boston with a rare intensity and sense of purpose - particularly when it comes to getting drugs off the street. Meanwhile, Greg Dankers and the Fugitive Unit search for a drug dealer convicted of selling crack cocaine and gun ammunition in a Roxbury school zone.