Supergirl Exodus
S2, E15: As Alex searches for Jeremiah, and Kara investigates a series of alien kidnappings, the sisters realize they must break the rules in order to foil a new Cadmus plot. In an effort to get Snapper Carr to run a story that would help her stop Cadmus, Kara agrees to set up an interview between Carr and Supergirl.