Extradition II: The Actual Extradition Part
S5 E10: Shawn and Gus return to Vancouver to visit their old nemesis Despereaux in prison at the felon's request, who then uses them to escape and pull one last job before he is extradited to the United States. Only while he is out, he is framed for the murder of a Crown Attorney and now asks the guys for help clearing his name of this most recent - and frankly unseemly - charge. Guest starring Cary Elwes.