Extraterrestrial Pyramids
S2, E11: Investigators discover compelling evidence of concealed pyramids in Alaska, China and Bosnia; the Great Pyramid of Giza in Egypt continues to unveil secrets with the discovery of a hidden chamber, raising new questions about its purpose and design.