Eye of the Storm
S3 E5: Brooklynn and Sammy rush to warn the others of what they uncovered. Unaware of the danger, Darius sets out to see his father's favorite dinosaur before they leave the island for good. Things come to a head when a storm hits the island, making it impossible for them to use the boat.