Face of the Franchise
S2, E1: Season Two Premiere. Convinced to appear on a talk show, Spencer ends up facing off with an old adversary, which puts his company and reputation in jeopardy. A reformed Ricky gets some bad news in advance of his 30th birthday party. Charles relishes his status as a new fan favorite, but learns he may face some changes on the field.