Factories and Families
S1, E6: Episode Six kicks off in La Mancha, Spain at Bodegas Isidro Milagro. Michael and Charlie step into a wine factory - one that produces over 100 million liters of wine a year. Charlie has some fun creating his own wine in their laboratory, and The Wine Guys survive an unexpected hailstorm!