Factory Girls
S2, E2: A 60-year reunion of World War II female factory workers stirs up memories of a mysterious death. A friend of the deceased confides to Rush that the death is not what it appears to be and begs her to dig deeper into the case. After several interviews, Rush soon discovers that the women were not as innocent as they seemed in 1943.