Fairy for a Day
S1 E7: Kyra is confused about her place in the magical world so Lily transforms her into a fairy. The magic fails, trapping tiny Kyra in a girl's bedroom, and while Lily searches for a solution, Kyra must persuade the girl not to give her away.