Faith
S1, E5: It is day number 84. Of the 100 candidates who started, only 18 remain. The feeling of uprootedness and isolation is already taking its toll on the minds of the trainees. Each one seeks his motivation to continue, whether it be in family, religion, memories or the comradeship within the group itself. They have given their souls to the G.E.O. and there is only one secret to endure: to want it.