Fall from Grace
S4 E1: At a birthday picnic for Shepherd, the team witnesses a skydiver fall to his death. Even worse, the victim turns out to be Sims's ex-boyfriend. When it appears his parachute was tampered with, suspicion falls on the family members who jumped with him.