Fallout
S2, E16: President Kirkman and his staff have credible intelligence that a dirty bomb is on U.S. soil thrusting the president into a high-stakes effort to find the bomb and stop it from detonating. Meanwhile at the White House Emily approaches Chuck to help her with something that has damaging and illegal consequences.