False Face, False Heart
S1, E3: Harlee (Jennifer Lopez) refuses to give Stahl (Warren Kole) incriminating evidence against Wozniak (Ray Liotta) but hands over a fully resolved unofficial investigation that Tess (Drea de Matteo) and Espada (Vincent Laresca) initiated when they moved a body by Tess' house found to be murdered with a 3D printed gun. Wozniak confronts Harlee who executes a dangerous bluff.