Family
S1, E3: The Derby between arch rivals Betis and Seville has never been more intense. Amidst rising hopes, Quique strategizes with his coach. Saul grows into his role. Iñaki performs at a critical time, and cements his future. Andrés keeps faith as injury concerns grow. Amaia welcomes a new player to the family. Last minute negotiations become emotional turning points as the contracts are signed.