Fantasy Camp, Pt. 2
S5, E2: Michael can't focus on much else after learning that he'll be going to sports legend Michael Jordan's fantasy basketball camp in Las Vegas. Everyone shares his excitement – but for different reasons – and finds some reason as to why they should tag along. Once there, Michael learns that there's been a mix-up with the game schedule, so he resorts to some inventive ploys of his own to ensure he gets to play his idol.