S3, E3: While Supergirl joins J’onn on a personal mission, Eliza Danvers (recurring guest star HELEN SLATER) throws a wedding shower for Alex and Maggie, which causes Maggie to reach out to her estranged father (guest star CARLOS BERNARD).