Farmers Market
S6, E12: Leslie (Amy Poehler) fights with Ben (Adam Scott) over questionable sales techniques at the local farmers market. Ann searches for a way to vent about the annoying aspects of pregnancy, while April (Aubrey Plaza) supports Andy (Chris Pratt) in a new creative venture.