S1 E2: Dallas Choat from Albion Nebraska is on the hunt for a new ride to cruise around town in style. Faced with this tough decision, he puts the pedal to the metal on three high-octane test drives. First, Dallas burns rubber in '67 Mustang Fastback, then a '79 Trans Am's shaker hood rocks his world, before a '67 Chevelle Super Sport has him drooling over its classic styling and big engine. Which car will come out on top?