Fatal Belle
S1, E2: As a kid, Pat Allanson always got what she wanted. Later she set her mind on being the next Scarlett O’Hara with her own Rhett Butler. When it looked like Pat might not get what she wanted, any who dared get in her way would be pushing up daisies.