Fates Intertwined
S5, E4: It's halfway through the game, and one has been eliminated. The Rififi challenge has been triggered by Philippe Lacheau. The winner gains a strategic advantage: two contestants will face the same fate! But when Vincent Dedienne swoops in with his joker card. Suddenly, everyone's in danger!