Fault
S4, E5: Dr. Murphy questions his decision to give the new residents autonomy when an intern's misdiagnosis has dire consequences; a patient has a ruptured cyst affecting key functions of her brain; Dr. Morgan Reznick and Park bond over failed relationships.