Fear No More
S1, E20: Gabrielle plans a big party to bid farewell to Carlos, who is about to head off to jail. Meanwhile George Williams (guest star Roger Bart) resurfaces in Bree's life, much to Rex's displeasure. Lynette is shocked to learn that Tom's old girlfriend (guest star Melinda McGraw) has been hired at his firm, and Susan and Julie encounter less-than-neighborly behavior from the Young family.