Fearless Leader
S3 E4: In an attempt to get the Miami police off his back, Michael takes it upon himself to deal with one of the city's most wanted criminals. Michael befriends Tommy, a low-level wannabe gangster in order to infiltrate the gang, and ends up discovering that his new friend is a better person than he appears to be. Meanwhile, Sam has to deal with an IRS agent who turns out to be the son of an ex-flame.