Feet On The Ground
S1, E2: Support floods in for Berizzo amidst his shocking news, while Amaia keeps en eye on the future as her team starts to succeed. Risk of injury lurks as Andrés starts. Saúl learns from his hero Fernando Torres, while Iñaki’s mother helps him though a bad run. Seville lurches from disaster to euphoria and back again. Quique suffers when Girona visits Eibar. In Sevilla, the crisis claims a victim.