Fences
S1 E13: Hondo and Jessica's secret relationship comes to a crossroads when Michael Plank, the president of the police commission, discovers their affair. Also, when Hondo and the team assist with the federal investigation to bring in an undocumented fugitive, they find themselves at the center of a citywide immigration debate.