Fields of Fire
S3, E18: Michael and Claudia Joy prepare for Michael's promotion ceremony. Pamela reaches a breaking point in her marriage. Roland struggles with his increase in both workload and parenting duties since Joan's deployment. Roxy stresses about the family's financial future. Jeremy continues to struggle with grieving and must deal with the consequences of his actions at the Hump Bar. Starring Kim Delaney, Sally Pressman, Brigid Brannagh, Brian McNamara, Sterling K. Brown, Wendy Davis and Catherine Bell.