S7, E14: While Frankie and Mike try to figure out which household appliance a piece of plastic belongs to, Brick becomes a tyrannical director when he casts Cindy and Troy (guest star Jovan Aramand) to re-enact scenes from Knots Landing for a school project; Sue's excitement over having new friend Lexie (guest star Daniela Bobadilla) become her college dorm roommate quickly sours when she finds herself being charged for half of the new things that Lexie is spontaneously buying for the room; and Axl finds himself becoming stressed out when his boss befriends him and tells him that the fruit pie division is on the verge of being shut down.