Shameless Fiona Interrupted
S2, E12: In the Season 2 finale, lonely Frank schemes to break Monica out of the psychiatric facility; Jimmy earns his way back into Fiona's good graces and asks her to meet his family; Ian runs into Ned again; Eddie's insurance check arrives.