Ash vs. Evil Dead Fire in the Hole
S1, E7: Ash, Pablo and Kelly, now joined by Fisher, arrive at the survivalist camp in the midst of chaos and must go to extreme measures to escape. Meanwhile, more is revealed of Ruby’s mission.