Fireflash
S1 E5: Kayo is riding aboard Fireflash, a supersonic airliner invented by Brains, but she is unaware that its controls have been tampered with. International Rescue notices the plane has vanished from their monitors and attempt to locate it. Kayo realises that the plane is flying in the wrong direction, and manages to avoid a powerful gas attack that has knocked out both passengers and crew.