Fireworks of Flavor
S17 E10: Then Kitchen sets off fireworks of flavor for the Fourth of July with Sunny's Steak Supreme, Jeff's Cheesy and Spicy Reuben-Style Brats, Katie's Grilled Firework Onion and a new way to serve refreshing fruit salad.