First Come, First Served
S8 E11: Mia gets candid with Robyn about her marital issues. Gizelle and Ashley collaborate on a foray into the fashion world. When Karen invites a few of the ladies to Surry County for a special occasion, unforeseen drama puts the Grande Dame in the hot seat.