First Thing We Do, Let's Kill All the Lawyers
S2, E1: Season Two Premiere. Will and the News Night staff are questioned by their lawyer about a story they've aired that's become a network crisis. An on-air remark from Will has him pulled from 9/11 anniversary coverage. Jim volunteers to cover for an embed reporter on the Romney campaign, and Neal investigates the beginnings of Occupy Wall Street.