'F**k Me, Mr. Drecker' or 'Let's Not Go to Jail'
S3 E4: Ray and Tanya conspire to get rid of an explosive client. Charlie advises Tanya to keep Lydia happy. Lenore manages Sandee's rising demands, and Matt and Jessica bond.