Flagstaff Flirtation
S13 E6: Blocked by some of his wives from moving to Utah, Kody pitches Flagstaff AZ. He takes Meri there to look at land and starts to tell the kids. Mitch and Aspyn are busy preparing their wedding but some younger kids have a meltdown about moving.