Flame Hashira Kyojuro Rengoku
S2 E1: Flame Hashira Kyojuro Rengoku receives new orders: Travel to the Mugen Train, where over forty people have gone missing, and conduct an investigation. Leaving the Demon Slayer Corps Headquarters, he sets off on this new mission.