Flipped Out Butt & A Pelican Neck
S6 E5: Dr. Dubrow helps a patient who is flippin' out over her flippin' butt implants, while Dr. Nassif tries to save a patient with a wrecked pelican neck. Meanwhile, a wannabe trophy wife seeks a bigger booty to find the man of her dreams.