Flirting At the Faena
S4 E6: Alexia finally finds her perfect wedding venue, only for it to fall through. Lisa hosts a flirtatious slumber party at the Faena Hotel. Nicole hopes to reconcile with her father, but it's not the reunion she had hoped for.