Float-House Resurrection
S5 E2: With spring in bloom, Port Protection’s residents are dealt a series of obstacles and opportunities. Squibb attempts an incinerator to solve the community’s waste management problem. Sam serves as dive tender to newcomer, Troy Brockway. Oliver and Breanna learn the true value of their new boat, which they bought unseen. And Carl and Morgan can no longer ignore their sinking float house.