S2, E20: It’s raining and Cleo’s going stir-crazy with boredom! But Clifford comes to her rescue by helping her to imagine an exciting action/adventure story. Mr. Bleakman and Clifford save the day when a big power failure threatens to paralyze Birdwell Island.