Follow That Line! / Seeing Red
S1 E9: Follow That Line! It's Race Day in Go City, but when the little truck painting the course line goes off track, so do Red and the racecars. Stinky and Dirty race to the rescue and help the cars find the line and get to the finish line. Seeing Red Stinky and Dirty try to get Red from the car wash to the auto show without getting dirty, ultimately building a car wash right beside the auto show!