Forces of Nature
S1, E4: Dark ominous clouds blow in from the east, bringing Thunder and Lightning with them--two forces of nature made flesh in the form of costumed superteens. The stormy brothers aren't evil; they're just looking for a good time. Unfortunately, their idea of fun involves wrecking everything in sight. Meanwhile, when one of Beast Boy's practical jokes misfires and soaks Starfire in motor oil, Beast Boy learns that just because something is fun--doesn't make it right. Can Beast Boy teach Thunder and Lightning his lesson before Slade harnesses the brothers' power to unleash a monster?