Formula E
S1 E18: Formula E racing has all the trappings of a world-class series, beautiful cars, beautiful circuits, and beautiful people. The only thing missing is the sound. It's the inaugural Formula E series and you can be excused if you didn't hear it coming. The all electric cars are just as fast as their Formula One cousins, but they sound like golf carts; really quick golf carts.