Fortune Favors the Bold
S5 E5: For the citizens of Port Protection, nothing worth having comes easy. Oliver tries his hand at constructing a bush washing machine out of barrels and lumber. Sam teaches Troy how to fish using a subsistence gillnet. Mary sets her pots out in hopes of collecting shrimp. And Carl and Morgan move one step closer to building their empire.