Kevin Can Wait Forty-Seven Candles
S2, E20: Vanessa thinks she's friendless when none of her pals are available to go to dinner with her on her birthday. Feeling lonely while waiting for Kevin to pick her up for what she thinks is just a dinner for two, Vanessa gets tipsy with Kyle, and the two share a flirtatious moment.