Forty-Two Inches of Pure Evil
S1 E4: Aaron's being given a hard time at school, and when Stephanie tries to intervene, she makes matters worse. Gabby's trying out for cheerleading and Maggie volunteers to coach her, but comes off more like a drill sergeant.