Frantic
S1, E2: Viktor Larenz gains an ally and tries to find out more about the enigmatic Anna Spiegel. What does the psychologically unstable woman really want from him? Meanwhile, Roth employs questionable treatment methods and suddenly finds himself under closer scrutiny from his boss.