Frapp Attack
S3 E16: Cleveland makes Donna jealous when he gets too close to his spontaneous female co-worker Tina (guest star Rutina Wesley). Later, Rallo and Cleveland Jr. shoot footage of Cleveland’s workplace high jinks and create a music video that goes viral and catches the attention of a big time music producer. But the tables turn when the producer professes his love for Donna.