French Me, You Idiot
S2, E15: Mindy and Danny confront the consequences of their kiss. Meanwhile, Jeremy and Peter devise a plan to poach patients from a competing practice that has shut down. Then, Mindy discovers an incriminating video of herself that is floating around the internet, and she enlists the help of Peter to keep it from falling into the wrong hands. Part 1 of 2.