Frog On The Tracks
S5, E5: In part two of a thrilling three-episode arc of SEAL Team, Bravo races against the clock to prevent a terrorist attack, while attempting to locate and capture their enemy. Preoccupied with questions, Jason must make a tough call to get the answers he so deeply craves.